Ahad, 19 Julai 2015

Bukan nak bising

Bukan aku nak bising or hina kau lah.  Tp realiti kau cakap kau dah berubah cerita dulu tu lepas. Oh aku kenal kau pun,  kau tak suka ungkit cerita lama,  sejarah silam kau.  Tapi kau silap yess aku sokong kau jgn ungkit kesah lama,  yg lama tu dah lepas.  Tapi silap kau,  kau x pernah nak belajar dari kesah lama kau.  Kau layan aku mcm mana dlu2 dah gambarkan yg kau ni teruk dari kesah lama kau.  Ye kau x nmpak. Apa yg kau nampak kau buat apa suka hati lah orng lain jgn masuk cmpur.  But masa sama kau bising apa orng lain ckp kat kau. 

Kau ni buang masa kau lah. Sampai bila kau nk mcm tu?  Hati kau still lg tertutup nak pandang masa depan kau.  Kau tahu kenapa?  Kau solat?  Berapa kali kau solat?  Aku sayang kau tp kau hitam kan lg diri kau tanpa kau sedar.  Sudah lah.  Apa yg orng ckp pasal kau.  Kau fikir lah dalam2 bukan tahu nk menang ja.  Kau ingt semua tindakkan kau tu betul?  Matang lah

Aku sendri pun rasa diri aku bersalah sebab?  Aku fail nak jaga kau.  Even bukan 100% salah aku.  Tp aku fikir aku cuba x salah kan kau.  Kau mcm mana?  Kau dah happy kau dah hancurkan angan aku kau masih lagi nk ckp diri kau betul?  Kau langsung x cari kesalahan kau?  Mengaku yang semua ni semua dari kau?  Aku berani cabar kau. Kau hentam aku kau berdepan dgn aku jujur dari hati kau.  Aku rasa kau bnyk drama.  Dan kau takkan mampu nk jujur. Solat kau tinggal. 

0 ulasan:

Catat Ulasan