Khamis, 2 Julai 2015

Masa

Dulu masa aku kosong pasal kau. Aku cuba rapat tahu pasal kau. Even kau x crita kesah silam kau aku korek smpai mcm2 aku jumpa tentang kau.  Tp aku hati aku dah buat keputusan untuk jaga kau guide kau. Even hati sendiri sakit bila tahu saper kau sebenarnya dulu.  Tapi itu kau yg dulu saper kau dulu itu x kesah sbb aku jumpa kau yg sekarang.  Aku x perlu pandang saper kau yg dlu tu lagi.

Tp sekarang kau sendiri yg ulang sejarah kau yg dulu. Aku paksa kau untuk berubah tp kau xnak.  Kau x pikir panjang.  Aku snggup telan semua psal kau.  Tp kau sndri yg muntah. Kau sendiri yg ludah.  Once kau sndiri lari dari aku.  Aku xdpt dah nak terima sapa kau akan dtng. Sbb sejarah kau yg dlu ada aku.  Aku xkan ulangi sejarah.  Aku harap satu hari kau akan sedar.  Orng mcm aku wujud.  Orng yg penting kan maruah kau harga diri kau.  Yang kau sendiri tak kesah maruah kau mahkota yg kau ada. 

Bagi aku kau kejam terhadap diri kau. Kau tak pernah kesah psal hidup aku. Kau tak pernah ambik tahu sejarah hidup aku.  Kau sendiri buta nk nampak aku.  Aku x marah kau curang. Aku sedih sebab kau terlalu bodoh.  Kau bodoh nk hargai apa yg kau ada.  Kau bodoh untk ada perasaan. Apa aku nmpak kau terlalu bodoh untuk berfikir. 

Aku rindu kau

0 ulasan:

Catat Ulasan