Khamis, 9 Julai 2015

Sedar

Aku sedar dunia ni penuh dgn muslihat.  Orang yg lemah di bawah yg kuat terus naik.  Orng yg baik di perguna yg jahat terus berkuasa.  Orng selalu ckp aku baik aku sabar tp aku xnak pun semua tu.  Aku terlampau respect orng smpai orng ambil kesempatan.  Ahh aku x tahu nk ubah hidup aku ni mcm mana.  Semua tempat aku pergi semua x sesuai.  Aku nak keluar dari alam aku dunia aku nanti aku dah kuat aku dah berjaya biar dulu orng yg tindas aku cemburu tngok aku dan mnyesal.  Tp bila?  Bila angan aku nk berjaya?  Aku x tahu aku nak mula dri mana di mana ahhhh

Aku totally lost.  Aku terus jatuh dri pertama kali aku jatuh aku x bangun ke atas lagi, satu2 ibarat aku jatuh dri tangga setiap anak tangga yg aku jatuh ada muslihat. Ahhh pening aku x tahu apa aku nk buat.  Sekarang esok lusa hurmmmmm aku membazir mcm tu ja.  Apa kehebatan aku?  Apa kepakaran aku?  Apa kemahiran aku? Anugerah aku?  Apa aku merepek ni.

Haishhh sampai bila ni? Aku mungkin sabar tp aku susah nk tunggu.  Aku benci menunggu.  Klau aku x marah tp dalam aku dah mendidih marah.  Aku cuma x tunjuk umum. Huh dlu masa belajar aku nk lari dari bergantung harap dari mama papa sekarang aku dah capai semua tu.  Tp knapa aku x gembira?  Sebab aku kehilangan sesuatu yg besar mana aku sndri pun tak tahu apa. 

Oii mana korang?  Mana aku?

0 ulasan:

Catat Ulasan