Selasa, 7 Julai 2015

Another lost

Satu lg pemergian yg aku xdpt nk terima.  Aku sini ada dua orng kawan ja. Sorang skandal bos sorang lg budak gangster bermasalah.  Tp Antara dua ni gangster ni lah pling senang aku berkawan mungikin orng tngok dia ni kurang ajar taik masyarakat.  Tp dgn aku skit pun dia x tnjuk mungkin belom lg.  Tp bila dia nk tnjuk? Sbb hri ni hari last dia kat sini.

So orng yg nmpak dia taik takkan aku nk pnggil dia taik?  Sekarang aku tnggal sorng ja kawan. Aku pun rasa patut berubah angin pindah, bnyk sngt sebab aku dduk kat sini tp dah x boleh pakai.  Aku dduk sini sebab kau tp kau sndri pun dah xda.  Xda dh sebab aku.  Mungkin aku perlu pikir pasal aku dlu sebolm orng lain.  Bukan orng yg gmbirakan kita, kita sndri yg perlu berusaha. 

Tinggal aku sendiri meratapi sepi.. Ooo mcm lirik lg tp x ingt lagu apa hehehe.. Okay publish

0 ulasan:

Catat Ulasan