Isnin, 6 Julai 2015

Same day

Today is same day as yesterday, where i muhammad shafeef just lay down on my bed sleep untill iftar.  Hahaha be honest im very sad about what hve i done to my life.  My life become suck. Oh goshhh this is not reality at all.  Dahh2 malas nk ckp omputih x pandai. Undo balik apa jadi tngh malam semalam.

Balik ja lepak dgn uncle kat kedai kopi dpt one call dri kawan.  Tp aku x smpat jwab tngh isi minyak. Balik aku call nnti trasa hati klau senyap.  As my expectations mcm biasa psal bos aku.  Katanya bos aku demam kreta dia tayar botak so dia ni rajin nk g ambik kreta tu sbb rsau bos aku tu bwak. So nak taknak aku kena lah jgak pg sbb smalam aku x masuk kerja so anggap ja lah smalam aku bekerja.  Hampeh betul.

So hari ni sama aku tido dri pagi sampai petang. Tp ada jgak yg ngacau suh buat kerja pastu nk dtng pickup aku.  Smpai skrang x dtng2 dah dua jam aku tnggu. Nie sekor lg susah cari senang diam.  Orng mcm ni mmang ramai kau jgn nk heran shafeef.  Sebab orng yg sukakan kau. Kau buta nk nmpak.  Itu lah level kebanggan kau dah terlampau bangan.

Aku rasa sepanjang aku hidup kat sini aku akan tulis bnde sama ja.  Hey aku dah keluar dari kotak.  Tapi aku lupa kotak yg aku keluar tu berada dalam kotak yg lain.  So aku kena kluar dri kotak smpai xda kotak.  Kotak hati hehehe

Ok dah bosan xda apa yg menarik publish!!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan