Rabu, 1 Julai 2015

June

Bulan 6 tahun 2015 dah jadi bulan kegelapan bagi aku. Bnyak dugaan yg berat terpaksa aku tempuh. Bagi aku ni ujian yg pling gagal dalam hidup aku. Aku sendiri pun lemah nk selesaikan satu2 masalah dalam bulan june.

First ujian aku, aku x duga yg aku dah xda girlfriend sejak bulan 4 lagi...orng yang aku taruk harapan setinggi2 kepercayaan aku kat dia hancur hilang tanpa dia tinggal habuk. Dia curang menipu aku even aku dah berdepan mata ikhlas aku nk lepaskan dia tp dia x tunjuk sedikit pun perasaan nak lepaskan dia bg harapan dia gembirakan aku. Bila aku sendri dapat tahu. Saat masa dia berubah terus aku langsung x kenal siapa yg aku berdepan.  Dia selama ni aku jaga hilang sesaat hnya tinggal kenangan. Aku totally lost.

Sejak aku kehilangan dia.  Aku tak keruan aku tak tahu mcm mana aku nk padam aku seksa diri aku x pandai tipu hati.aku solve dgn cara salah "smoke" untk tenangkan kepala.  That's second test aku fail nak hadap.

Third aku terlibat kemalangan skali lg punca diri aku x dpt manage stress aku. Aku drive and lost control kepala aku terhantuk kuat aku ingt aku pergi and semua masalah aku hilang. Tp aku silap. Bukan tu jalan yg akan aku lalui.  Aku dah give up bertanya kenapa aku masih lagi dgn hidup aku?  Mungkin ni peluang untuk aku kenal saper diri aku.  Apa aku dah lalu.

Fourth lpas aku terlibat kmalangan skrang aku ada masalah peribadi aku "duit" aku tak dpt nk bergantung harap dgn diri aku seratus % aku terpaksa pinjam duit abang aku. Itu pun x mncukup aku perlu gadaikan gaji aku yg cukup2 untk aku hidup.  Aku terpaksa. Diri aku masih lagi lemah..even awek aku sendri tinggal kan aku sebab takda apa yg dapat dia berbangga dia bahagia bila bersama aku.  Aku lemah

0 ulasan:

Catat Ulasan