Rabu, 1 Julai 2015

First

Lama dah aku pendam pasal masalah kerja. Aku cita dkt rmai orng pasal masalah bos aku.  Harini aku rasa aku ptut ikut nasihat orng yg dlu aku anggap teman. Sejujur aku mmang setia tak kira dari segi apa.  Tp aku mmang jujur once aku mnat satu2 brand kasut.  Brand tu ja aku beli.  Style baju,  fast food apa2 je lah.  Aku bukan takut nk try sumthing new aku takut aku akan konfius bila bnyk sngt pilihan.  Sampai kan awek aku penuh masalah klau ikut kan dah lama aku bunuh dia tp tak.  Aku still lg setia bg ja dia harapan peluang.

Tp aku realiti sebenarnya penakut.  Takut sesuatu perubahan.  Mmang kelemahan aku "perubahan" aku terlalu mengharapkan orng yg mngubah aku jadi lebih baik.  Aku x confident kat diri sndri. Sbb tu orng boleh pijak berak atas aku. 

0 ulasan:

Catat Ulasan