Ahad, 5 Julai 2015

Think

Think about it why you started?  Yeah everything, aku tersentap dgn soalan tu.  Bukan sebab tersentap sebab aku tp sebab orng yg jadikan aku mcm skarang ni.  Aku x perlu sakit kepala la nk pikir pasal bella knapa dia buat mcm ni, sebab mmang dri mula2 dia xda perasaan.  Tp yg jadi sakit Kepala aku skrang ni orng lain.  Kenapa kau x pernah belajar dari kesilapan?  Kau muncul sebab apa?  Tahu tak?  Ishhh jawab lah kita tnya ni.

Bos aku, dlu masa mula2 aku call tnya kerja bukan main manis lg mulut sampai semut pun terikut terlalu manis!!!!  Aku ni haa dah mcm kena kencing manis kerja... Hari2 dia kencing claim minyak, corporate, customer...weiii klau aku nk list kan apa yg dia janji tp x buat bnyak doe!!!  Tak tertulis aku nnti senang2 batal puasa hahaha.

Think about it why you started?  Kalau x bersedia jangan.  Kau seksa orng sekeliling kau ja.  Semua orng kau seksa tp aku ni haaa manusia sensitive kau tiup skit aku dah terbang.  Mmang cepat terasa laaa. 

Korang pun saper2 lah yg bosan tahap gaban baca blog ni *notyou.. Fikir lah kenapa kau mulakan?  Untuk apa?  Aku dalam hal ni selalu jadi mangsa keadaan sebab aku pikir apa tujuan aku tp aku sorang ja bukan orng yg aku deallng with... Sedih selalu bro sis adat, yg cerdik atas yg bodoh dungu bawah baring bukak mulut sambil dorang kencing dalam mulut...

Cerdik bukan sebab ilmu cerdik sebab nafsu yg dtng dari hati yg pekat hitam legam...

0 ulasan:

Catat Ulasan