Isnin, 6 Julai 2015

Hari ini

Harini x tahu lah nk type apa.  Cerita dia slepas smalam balik minum ngan bos aku tido lpas sahur.  Bngun pkul 8 siap2 tunggu call smpai pkul 10 pagi..  Bnyk kerja aku siap.  Tp call masuk kerja still lg xda badan makin letih aku tido.  Smpai pkul 6 terkejut tngok phone kosong jgak xda call xda msj.  Hurmmm cuti sendiri aku hari ni..  Adoii apa nk jadi hidup aku ni.  Kerja nk ckp xda ada gaji ada.  Tp smpai bila aku nk cmni?  Berjaya ke aku klau cmni?. 

Tadi aku tngok 500 days of summer sentap tngok ibarat watak aku di lakonkan balik. Aku kna act like character dlm movie tu move on.. Kejam jgak perempuan ni... Terdetik aku fikir mcm tu lepas hbis movie.

Sekarang aku hirup udara malam kat kedai kopi dgn uncle.  Layan sejuk jgak udara mlm2 ni.. Perkena menu uncle milo halia sedap jgak hehe...  Apa nk jadi hidup aku ni

0 ulasan:

Catat Ulasan