Sabtu, 4 Julai 2015

Janganlah

Kawan ni tak kire teman ke girlfriend ke sepupu ke siapa2 lah yg rapat. Bila senanf muncul bila ada hajat muncul.  Aku bila senyap down hilang senyap Ttba pun xda sorang pun kesah.  Lagi2 orng yang aku taruk harapan tinggi. Boleh hilang masa aku ngan dia tngh senang.  Sampai kau sendri tak tahu apa sebab.  Itu first jadi awl bulan lepas awek aku sendri. Second jadi awl bulan ni aku bru nk renew balik nak make up blik. Tp sbb hal kecik hal yg aku tak tahu. Dia ambik kputusan nk senyap pastu aku jadi tanda tanya??????  Eh apa hal tadi ok skrang lain eh eh eh. 

Itu lah takut aku. Mudah sngt orng buang aku.  Aku sumpah x tahu apa masalh aku.  Klau boleh kau x suka cara aku hidup aku style aku.  Bgtau la jgn nk pendam jgn nk ambik hati aku serius x perasan. Jgn lah kau dh terasa kau buat hal sendri. Pastu aku nk korek badan kau tngok hati kau apa kau rasa mcm tu?.  People do mistake but some people do not realize what kind of mistake they do.  You are the closest one should make a move.  Not angkt kaki and blah.

Sorry aku x marah sape2 aku fobia nk rapat ngan sape2 lebih baik aku sorang2 daripada ada orng yg akan tinggal kan aku nnti. Aku sendiri x perfect aku sabar cara lain kali ini.  Aku sabar tunggu bende yg aku sendiri x pasti bila.

0 ulasan:

Catat Ulasan