Ahad, 12 Julai 2015

Buntu

Makin buntu aku tak tahu nak buat apa sekarang sakit bulan lepas pun x hilang lg sampai aku takut nk bukak fb insta. Yelaj bukak2 ja nmpak kau senyum nampak kau ngan partner baru kau.  Arghhh what a nightmare, aku dah x boleh nk tido malam even aku ngantok sangt2 sbb pjam ja mata pikiran kat kau ughhhh.  Dah brapa lama dah aku susah nk tido.

Kerja-ni pun satu. Bodoh lah kak ena si bos. Aku tak patut kenal kau,  kau sama ja ngan dia mainkan perasaan suami kau.  Aku ibarat nampak diri aku sndri.  Senang2 kau main kan perasaan dia.  Aku penah rasa sakit sngt kau tahu?  Dia suami lg lah sakit dri apa yg aku rasa.  Pastu kau bawak2 perangai sial kau tu dgn kerja.  Kau campur sampai aku skali kau main kan.  Aduhhh dunia2 aku dah bazirkan brapa bulan dh dkt sni.  Kalu aku tahu semua ni nk jadi aku boleh baiki semua skali termasuk ngan hbungan cinta aku.  Skarang?  Look at me!!! Aku hnya orng bodoh yg makin bodoh.

Duit-ni lg satu hal dlu aku ada bincang ngan mama psal gaji aku skit.  Tp belom smpat aku nk luah. Mama bg nasihat itu lah manusia x pernah nk ckup apa yg ada.  Masalahnya mama bukan x ckup bukan x bersyukur takut jadi mcm ni lah. Sekarang dah jadi pun.  Saper nk disalahkan?  Mama?  Tak boleh sbb ni angah punya masalah so i should blame  myself. Padan muka tak pandai sngt nk buat keputusan.  Klau dlu aku tkut nk lari sbb aku ikut ckp orng skrang orng yg aku dngr ckp tu awl2 lagi dah lari.  So noted lah shafeef boss.  Kalau kau rasa x bahagia jgn dngr ckp orng make ur own move.

Tp aku lemah aku dari dlu nk sngt orng support aku dri belakang.  Nasihat aku jalan mana yg ptut aku ambik.  Tp semua dah hilang.  Aku xleh bergantung harap dgn orng.  Aku kna yakin ngan diri aku. Sekarang ye aku boleh create story dlm blog ni aku rasa bersemngat.  Tp bila aku nak mula? 

0 ulasan:

Catat Ulasan