Khamis, 2 Julai 2015

Kau

Kau dulu yg pernah aku ludah2 pernah aku pijak2, kau jgak yg dulu pernah aku sayang pernah aku bekorban, Masa harta jiwa perasaan.  Sekarang kau bukan saper2 kau hnya biasa. Tp kau istimewa kau yang tarik aku dari jatuh.  Kau yg guide aku ketika sesat. Aku bersyukur kau ada.  Aku yg mengharap diri aku wujud lupa akan kewujudan kau.  Aku bangga akan diri aku, aku puji akan diri aku.  Aku lupa kau. Mungkin aku x sedar atau aku buta nak sedar. Orang mcm kau wujud. Kadang orng mcm kau penting untuk kejayaan aku.  Aku terlalu kesah kan diri aku hidup aku.  Aku lupa diri kau hidup kau.  Sebab kau x lupa hidup aku. Aku mendoa kan hajat kau impian kau termakbul suatu hari nanti walau melibatkan aku sendri dalam impian kau.  Aku x kesah apa aku rasa sekarang.  Akan aku berterima kasih apa yg aku akan rasa akan datang.  Aku mintak maaf sebab terlupa kau.

Aku tidak sedia sekarang, tp akan aku berusaha untuk akan datang, tolong sabar sayang tolong faham keadaan sekarang sayang, #keepworkhard

0 ulasan:

Catat Ulasan