Jumaat, 3 Julai 2015

Marah

Kau x boleh marah orang untuk terima tegur kau.  Kau x boleh marah orang sebab setia kau sabar kau ikhlas kau. Semua tu bukan kehendak orang tapi diri kau sendiri.  Kau sendiri yg wujud kan semua tu untk kau persembahkan untuk orang.  Jika sabar kau setia kau ikhlas kau x dihargai kenapa patut kau marah?  Kau buat semua tu semata2 untuk orang?  Untuk orng nampak kewujudan kau?  Fikir lah. 

Aku sabar aku ikhlas aku setia tp apa yg aku dapat?  Aku dibuang... Kau nampak aku marah?  Kau nmpak aku benci?  X aku xda semua tu sebab aku mmang aku.  Kalau dia x suka pergi mampos pun tak apa.  Ada yg akan suka.  Masa yg tentukan.  Oh sebab dia dah buang kan aku dia curang aku. Aku ptut marah?  X lah awk saya setia lg saya xleh tipu hati. Mcm awk lah.  Apa pun awk rasa jgn malu luah ja. But tolong jgn paksa orng untuk trima apa awk dah buat. Klau awk pcaya saya awk percaya apa awk buat jgn takut.

0 ulasan:

Catat Ulasan