Ahad, 12 Julai 2015

Wuuuu

Xda apa nak update 1 2 hari ni biasa ja xda apa yg luar biasa oh kecuali smalam aku tnjuk perasaan kat bos sbb aku marah.  Dia nk siapkan kerja yg spatutnya dh dpt bayaran pun tp sebab sifat dia yg suka menipu x tunai janji ckp kosong last minute  kerja.  Sampai skrang kerja tu x siap.  Customer nk pakai cepat ni.  Okay dia nk siapkan kerja tp bila aku mngadu internet xda. Dia xnak topup, smalam aku ugut "klau akak nak buat kerja ni dtng rumah saya ambik file,  tapi akak boleh buat ke?  Kalau xdpt akak topupkan saya sekarang sebelom malam saya siapkan." terus dia topup guess what?  Kerja yg berminggu2 tangguh tu aku siapkan x sampai 2 jam pun. Susah sngt nk bisnes.

Aku mmang dh nekad akan blah lepas raya nnti.  Aku nk dduk terengganu hirup udara pantai dlu. Tenang kan fikiran.  Pastu aku kluar lg dri terengganu.  Bukan aku benci tp aku terpaksa keluar dari terengganu. 

Okay lah nak main ngan bruce ranggo

0 ulasan:

Catat Ulasan