Jumaat, 15 Ogos 2014

Waktu kosong

Hari ni aku tak tahu nak cerita pasal apa.sepanjang dari pagi smpai petang aku dlm bilik tnggu bella balik kerja kul 3. Smpai kul 4 aku tnggu msj call chat semua xda dia hantr. Jam 4.30 baru dia hntr chat dgn xda rasa bersalah call saya, time tu aku dah tawar hati dah yela sejam tnggu x muncul alih2 hntr call saya bukan nak explain knapa lambat.

Semalam pun serupa dari dia masuk kerja smpai balik dia mna ada hntr satu pun msj call or chat. Msa rehat ja dia skype kejap tu pun salah line dia. Dia marah aku chat x dpt. Semalam dia ada ckp nak g skate kul 5 ptng smpai mlm kul 10.sbb tu aku tawar hati suruh call kul 4.30 nnti mula lah x smpat apa2 dah nak g skate. Aku dapat rasa dri first dia tinggal aku bulan 4 dia mmang jarak gila. Aku dah gtau berkali2. Tp biasalah dia ckp aku terlalu emosi.

Hari ni dia bukan pergi skate mcm biasa dia ada program. Aku tahu pun dri orng lain. Dia xkan bgtau aku bnde betul. Dia rahsia gak sumthing dari aku. Aku pun tak tahu dia still lagi cinta kan aku ker tak. Atau slow2 dia dah minat orng lain yg aku tak tahu. Yela aku mna pernah larang dia nk chat ngan saper2 tp sekurangnya bg lah tau. Betul lah ckp orng kita control sebab bnde2 cmni lah bila x control jd mcm aku.

Selagi aku tak nmpak dgn mata aku sendiri dia curang or main laki lain aku still lg percaya kan dia. Pasal dia selalu xda msa ngan aku. Aku nak diam dah. Dia ni takkan mengaku dan rasa bersalah apa yg buruk dia wat kat aku. Bnyk dah psal brand dallien, gift2 aku bg kat dia. Bnyk dia x amanah tp dia x nmpak takkan nmpak.

Kuat cinta aku kat dia smpai mcm ni. Aku rasa klau aku mntak nasihat ngan kawan2 lain. Semua suruh aku ptus . smpai ada ckp  aku ngan dia bukan cinta tp aku ja pretend yg aku sedang bercinta. Mmang betul aku takut nak kehilangan dia. Dalam masa sama aku benci dia tak pernah balas cinta aku kat dia. Aku tak tahu bila jumpa dia depan2 apa dia buat. Atau still mcm ni.

0 ulasan:

Catat Ulasan