Khamis, 14 Ogos 2014

Demam

Hari ni satu hari aku terlantar dalam bilik lepas kemas2 bilik aku dduk kat bawah tnggu mak aku blik. Kalau tak dduk kat bawah mak aku akn ckp bru bngun x guna cuti tp tido. So nak ttup mulut mak aku. Aku dduk bawah smpai dia balik.

Hari ni pagi2 dah sakit leher blakang leher tekak aku pun penuh kahak nak telan air liur nak bergerak mmang sakit. Aku dah demam masa awl2 raya lg aku tak tahu kenapa. Aku tak pernah demam klau x buat apa. Kali ni lain demam paling lama dan paling teruk. Aku dah bgtau mak aku yg aku demam tp xda orng dngr. Aku kan dah besar boleh jga dri sndri.

Bella sndri pun aku dah gtau tp nak buat mcm mana kami jauh klau tak msti dia orng pertama ada kat aku. Lagi pun dia sndri pun demam. Kes aku ni menguatkan lagi teori aku. Lepas ni dah habis belajar aku kena kuar terengganu. Kawan2 aku? Xda siapa yg ambik tahu even kawan baik aku amer. Biasa dorang kalau ada susah masalah dorang cari lah aku. Mcm aku cakap aku bukan hot pun xda orng hirau pun. Awek aku sndri anggap aku xda special. Bagi dia aku ni penyabarnya. Sebab tu senang2 aku dilepaskan tanpa ada menyesal dari dia. Tapi aku kena sabar curi hati dia balik.

0 ulasan:

Catat Ulasan