Selasa, 12 Ogos 2014

Done!!!

Done kemas rumah, dari start aku balik bulan lepas baru harini aku ringankan tulang sapu rumah mop lantai kemas sikit2 apa yg sepah hahaha

Boleh ja aku nak rajin macam ni selalu nanti awek sebelah cakap apa plak. Nnti dia ingt aku nak curi hati pulak hahaha dah lah comel nasib ada bella. Klau tak dah lama pasang ayat. Ok balik dari topik asal tadi dah mop lantai sapu satu rumah next plan aku nak kemas gua kelawar tmpt aku tido hari2 (bilik) jgn ckp lah bersepah mcm2 ada glass air milo dah brapa minggu x basuh plastik2 kropok tisu guna buang cmtu ja, baju bersepah x lipat. Mcm2 lah hahaha ni lah aku pemalas jgn kawan ok.

Kalau lah aku kawin ngan bella mampus aku kena tikam. Bella hari2 kemas rumah katanya lah. Klau ruang tamu tu 2 jam bru siap tak tahu lah dia buat apa mungkin skali dia kemas dia tukar semua lantai2 pasang baru kot. Tu baru ruang tamu tak termasuk dapur lg sampai berjambang kita tnggu dia wat kerja.

Hari ni dia x sempat kemas sebab masuk kerja awk so mungkin mlm nanti dia kemas pastu tido letih and masa aku ngan dia dah xda. Marah pun xda guna dah masa tu silap hari sampai esok dia hentam aku. So aku kna ready yg aku mybe x dpt nak msj dia mlm ni or call.mcm dah tahu apa jadi hahaha yela bukan skali beb hari2 kena msti lah tahu awek gua.

Ok lah beb gua chow dlu btw aku ada wat ig instagram baru untuk brand aku "dallien" so klau lah ada manusia yg jenguk blog ni jgn segan ya follow kami

@dallien_official

0 ulasan:

Catat Ulasan