Jumaat, 15 Ogos 2014

Silap

Smalam ada salah faham. Aku pun x tahu saper salah saper betul. Cerita dia cmni, dia silap bg info kat aku and last2 minit dia tukar plan tnpa gtau aku. Aku xnak lah marah aku tnya ja. sebab kbetulan smalam aku demam xda mood nak gaduh. Mybe ayat aku mcm marah dia marah aku blik.

Biasalah perempuan kan bukan boleh terima salah silap lgi2 bella hahaha. Smalam aku ada tulis pasal dia ni bnyk rahsia. Mmang betul lah dia ckp lain ttba dia ubah plan x gtau aku yg kna. Tp yg psal curang tu still lg jauh. Mmang x nmpak ciri2 dia curang ngan aku. Kecuali satu dia balas msj lambat lupa kat aku. Tpi aku rasa tu mmang perangai dia yg xleh ubah. Mybe dia bosan msj tp klau dkat msti dia plak slalu marah aku x balas msj x call.

Sbb tu aku susah nk lepas kn dia, wlaupun orng anggap prangai dia teruk. Tp dia ni setia tahap dewa. And aku still lg trasa hati dia ckp tak cinta kan aku dah. Even aku tau time tu dia tngh marah.spatutnya aku update smalam lg bnde ni. Demam aku teruk sngt smpai nk tido pun x dpt dgn kepala pening xda mood nak type. Takpa hari ni still ada hahaha.

0 ulasan:

Catat Ulasan