Rabu, 20 Ogos 2014

apa dah jadi

makin lama makin malas aku nak update blog ni bnde sama ja aku luah pasal bella pasal bella dan dia. dia tak baca pun blog aku. instagram yg slalu hari2 aku update pun dia x tngok. mungkin dia like tp nak ambik hati. dia x tngok betul2 pun apa aku update. banyak kali kantoi, so aku boleh cakap mcm tu. sebenarnya aku nak luah perasaan dekat sni pasal satu hari. hari ni dia x msj aku!!!!! tp belum smpat aku nak habis kan isu ni, tngh type2 tadi chat msuk dia say sorry sebab x msj apa2 act dia tngh kerja lg over time dari opening smpai clossing #kerja bodo so dia mcm biasa lupa nak gtau aku. kan aku cakap aku ni nobody bukan saper2 pun awek sndri pun lg ingt orng lain dripada ingt aku. malas nak cakp sbb dia pun dah say sorry pastu hilang lesap x balas msj dah. #sabar

0 ulasan:

Catat Ulasan