Jumaat, 28 Oktober 2016

Wonder girl

Yosh aku nak citer pasal pompuan lasak, lasak banyak kategori mental fizikal, aku penah ada pompuan lasak mental, hati dia keras beb, memberontak kat diri sendiri, hidup nk berdikari, pelik dari yang lain but ada masa dia nak bermanja sebab banyak pendam perasaan, air mata cepat jatuh kalau dah tak tahan tp sorok2 takda orang nampak, tp hati dia keras sngat sampai kau rasa errr apehal?

Okay ni stephanie rupa sama tapi bukan dia, setiap kali aku nampak or terserempak hati aku jadi berdebar kencang aku nampak hantu ke haaa lebih kurang macam tu, dia ni lasak fizikal suka outdoor aktiviti kalau ada peluang semua lah dia nak cuba tp kurang dia ni mental dia cepat koyak, tapi! Dia pun lebih kurang cool gila cepat buat kawan ramah and mesra, sebab mental dia lemah dia setia babe! Kau x boleh try dia, status kau kawan situ je level kau xleh pergi jauh, dia ni bukan senang nak terlanjur batas dia, as long she simpan dalam hati saper kawan saper lawan itu ja, dia punya setia aku respect gila memang kadang2 ko rasa still wujud orang mcm ni.

Aku nak cerita psal dia ni, aku rasa dia ni kuat gila, pagi sekolah and spm dah dekat , tp tengah hari dia kerja part time, waktu lunch? Dia pergi tuition dua jam balik tuition sambung kerja part time, malam study untuk spm. What? Apa dia pikir doh? Dia ni pun memberontak nak hidup berdikari, cara dia buat aku hormat. I wish I got someone like her,  low profile, active, berdikari, strong, and hati dia baik, plis jngan start menipu, walau bnde kecik pun, jangan ajar sikap menipu, lama2 sebesar pyramid ko senang2 je menipu, dari menipu hati ko rosak, sekarang hati kau bersih. Jaga lah baik2. Bukan aku sempurna bukan dia tak sempurna tapi aku belajar dari kau cara kau. Aku pun penah menipu dia pun apa lagi, but manusia cepat berubah.

Seronok kenal kau, walaupun tiap kali kau muncul kau buat aku gelisah, aku still lagi bawah bayangan puteri hang li po. #bukansalahkau hahaha hye stephanie!

0 ulasan:

Catat Ulasan