Selasa, 4 Oktober 2016

fear too much

Aku tak pandai nak bercakap ayat dalam or cetek. Aku cakap apa yang aku rasa. Tapi aku suka baca apa kau tulis, kadang rasa rendah kau tinggi, walau ketinggian aku lebih dari kau bila berdiri. Sebenarnya aku rasa sebak cuak macam2 rasa yang aku takut. Aku tahu kau tengah berperang dan berpura kuat padahal pistol kayu je kau pegang, tapi kau tak penah nampak takut kenapa ea? Kau kuat macam batu baling pecah lebur jadi debu, kena kepala pecah kepala oooo sakit oww.

Oh aku cakap banyak sorry, btw kau kuat teruskan kuat aku boleh sokong dari jauh je lah doa banyak2 untuk keluarga, im mr nobody yo bukan bf nor bff ayat aku tak dapat buat kau kuat pun sebenarnya tak layak langsung, tapi hati aku pecah bila baca karangan kau hahaha lembut doh bandingkan dengan kau, sebab tu aku tulis alah ni aku sebak tengok kau. My dear dont fear too much (memang patut kau takut), just keep breathing!

0 ulasan:

Catat Ulasan