Selasa, 25 Ogos 2015

Mimpi

Semalam lepas habis kerja dalan pukul 6 ptng aku balik ja rumah terus melantak makanan apa yang ada semua aku makan tu pun x cukup lagi hahaha.  Pastu aku tido penat tambah dgn hujan sejuk tido petang.  Smpai la tengah malam aku terjaga dgn perut kosong semua orng dah tido. Aku tngok handphone penuh notification whatsapp.  Blurrr malas nya nk balas satu2. Pastu aku teringat nk pasang pc. So aku pasang smbil balas wasap. Dah siap semua wayar aku sambung aku on. Pastu tngok wasap ada dri abg aku yg x aku bukak lg, dia suh siapkan kerja.  Alang2 29 inci screen betul2 depan aku. Aku siapkan sambil aku berwasap.  Dah settle terus aku inform dia tp dia x balas tido agaknya. Takpa abaikan.  Pastu ada sorng member ni nak software graphic spatutnya dah settle tp dia kofident bwak laptop battery x full ishhh. Nak kna jmpa lg harini lah kot lg pun aku dah wasap dia nk jmpa hrini.

Semua kerja aku dah settle ada lah beberapa aku x buat.  Tp yang hairan dan pelik sejak dari bangun tido aku asyik fikir something ja aku sndri tak tahu apa.  Dalam pukul 4 aku tido. And pagi ni pukul 9 aku bangun nk pg kerja mcm biasa.  Baru ja mengidam nk makan pulut kelapa dengan nasi lemak ikan.  Kedai plak ttup.  Ok aku balik smpan motor and kejut kan adik perempuan aku ckp, woii nnti panaskan balik bihun goreng smalam, hrini xda makanan kedai ttup.  And terus pergi kerja.  Sampai ja tempat kerja settle2 apa yg ptut baru aku teringat aku bermimpi.

Masalahnya x tahu mimpi masa aku tido smalam or pagi tadi.  Tp perasaan ni la yg aku rasa sejak aku bangun tido semalam. Mimpi nya cmni.  Aku jumpa kau yess kau bella.  Aku arrange satu tmpt jauh dri tempat kau tp dalam mmpi tu ramai kawan2 aku. Aku sndri x pasti. Aku jmpa kau and bincang pasal hubungan yg terputus setelah hampir dua tahun kita jalin.  Mcm biasa kau nampak makin gemok hahaha.  Tp dalam mimpi tu kau ada terangkan kenapa kau pilih bangsat tu dari aku.  Kau cakap dia tu ex lama kau.  Kau sendri tak tahu kenapa tetiba kau cari ex lama kau tu.  Pastu kau ckp lagi dia tu kazen kau and dia nk pegi london nanti.  Dia ajak kau ikut sekali.  Aku dalam mmpi tu ada menangis ada tergelak. Pastu padam the end biasalah mimpi sekjap ja ingt yg lain aku x ingat.  Okay bye

0 ulasan:

Catat Ulasan