Isnin, 17 Ogos 2015

Masturdating

Masturdating.  Tak tahu apa nk cakap, aku pergi satu tempat, aku yg keep cari jaga hati orng sekeliling.  So my in my perception someday when i need a help. People around will come ask why? Aduhh susahnya nk cari kawan.  Semua yg aku jumpa suma bullshit!  Even aku da anggap best friend pun still lg aku x dpt layanan yg betul2 buka mata aku ntuk stay.  Respect.  Bond. 

Aku baik sngt payung semua bende. Kawan xda transport? Eh mai la tumpang *duit minyak pun malu aku nk mntak. Keluar lepak?  Okay2 nnti aku dtng pickup depan rumah. Klau muat kereta masuk rumah.  Dalam rumah aku dtng pickup.  Kawan ada masalah?  Takpa2 luah la cerita la smpai subuh aku dngr janji kau x sedih.  Bosan xda orng nk layan?  Meh kuar ngan aku meh *even aku busy

Takleh ke semua yg aku buat tu. Aku dpt merasa jgak.  Aku sedih?  Krikkk krikkk.  Kawan kuar lepak?  Nama aku xda dalam list pun. Kalau aku ada time dorang lepak 90% usaha aku sndri, cari mana dorang lepak, tebal muka nak join mcm2 la. Bila aku sorng2 kluar and update kat insta fb. Yg komen x ajak.  Dtng kl x gtau.  Bla bla bla.  Bila aku bgtau, busy la.  Dtng la ambik.  Arghhhh. 

Terengganu aku zero kawan,  pahang pun,  kl pun.  So?  Mmang semua bnde aku buat sorang2 argghhhh. Kat dunia ni orng sanggup gadai maruah badan untuk menipu. Janji hidup senang.  Sorry aku bukan mcm tu aku ada maruah perasaan. Bukan senang2 kau nk gunakan aku.  Klau aku senyap buat x tahu means aku bg chance.  Onece betul2 tahi kau bagi. Tngok aku layan kau cmna.

Kadang orang x nampak, orng senang lupa waktu susah. Mata dia, hati dia akan terbukak bila dia dalam susah atau masalah,  tapi sekejap ja terus dia ttup kembali lepas masalah susah dia hilang.

Aku x mintak kau sanjung aku mcm raja.  Aku x mntak kau takut aku sampai x terkata. Apa aku minta aku harap respect aku as a your friends. Aku bukan mainan kau.

0 ulasan:

Catat Ulasan