Selasa, 18 Ogos 2015

Lama lagi

Da nak masuk 3 bulan dah aku gerak solo.  Tp rasa mcm baru semalam start solo.  Muka kau skit pun tak hilang.  Yg penat minggu ni asyik kerap ja aku pikir psal kau knapa tah.  Aduhh kau ada ke kau takda ke sama ja mcm dlu seksa.  Tp aku penah baca satu article ni. Manusia akan fikir semua bnde bila masalah dia tak berkurang,  tapi bertambah. 

So aku anggap fakta la apa yg aku baca.  Sbh skarang aku mmang penuh dgn masalah dilemma. Mungkin bila nnti aku dpt fight masalah aku.  Kau pun dpt aku padam.  Teman ganti?  Ermmm skarang ni tak kot.  Aku dah knal orng pling aku percaya tp x sangka duri dalam daging.  So aku cukup fobia even aku jmpa perempuan cantik seksi skali pun, aku x terfikir nk bercnta.  Mungkin sekadar kawan sbb aku sunyi gila.  Nak buat apa2 semua sorng.  Aku nak jgak ada yg teman  buat aktvti sama2. Aku bukan nk cri perempuan pun laki pun xda.

Masalah aku ni mmang keseorangan adehhh turun la hamba allah dri langit hahaha.  Okay lh lega skit

0 ulasan:

Catat Ulasan