Rabu, 9 November 2016

Katakan taknak!

10/11/2016 acah2 je tulis tarikh padahal ko update je trus skali ngan tarikh, lerrr lantak lerr nk bagi panjang ayat ko diam aku nak citer apa jadi. Munabir!

So betul lah ni 10/11/2016 aku ingt minggu lepas lagi nak start tp rasa bosan so aku rasmi 10 hb 11 2016. Dah setahun la aku berkecimpung dgan bende alah ni. Btw nice experience I get, contoh perangai sebenar kawan kau, maybe dia perfect tp bila masuk je bab ni dia jadi celaka tahap munabir tengah cangkung, tp bila x masuk bab ni dia okay. Hahahaha

Okay btw harini aku dah officially bak kata orang aku dah istiharkan diri aku setelah setahun lebih aku rasa dah penat dah tiba masa, dah rasa give up banyak bende, aku kalau boleh tak nak pikir sangat tp terpaksa so nak wat mcm mana kan bende terpaksa tp tak boleh nak paksa. Melainkan bnde ni aku bukan terpaksa aku saja, so xda unsur2 paksaan ke hasutan ke apa2 aku saja nak try.

Sebenarnya aku dah start berhenti rokok kbye.

0 ulasan:

Catat Ulasan