Khamis, 12 November 2015

Sad november

Hye guys dh lama aku tak tulis dlm blog ni. Malas nk update sbenarnya hahaha untuk aku jgak bnde ni.  Bukan ada orng tnggu pun nk baca blog ni. Okay let me know this time saper baca sila komen kat bwah. Btw spatutnya 11/11/2015 aku celebrate two years aniversary tp nk wat cmna jodoh xda.  And spatutnya november aku ada event dgn dia dkt penang tp sebab jodoh xda dia replace tmpat aku dgn pakwe baru dia.  Dlu masa dia curang aku tak tahu.  Dia siap pujuk aku nangis2 suh pergi dekat melaka peluk aku pegang tngan aku.  Tp aku x sangka semua tu lakonan je. Bnde lah nak jadi.  Dri dlu aku duk mention ko taknak ko cakap bukan main tipu bodoh mcm ni.  Susah sngt nk bukak mulut knapa?  Trust me lh aku orng yg pgang kata2 aku.  Klau ko rasa x spanjang 2 tahun apa yg ko rasa aku x pgang janji ko ckp kat aku? Bullshit lah bella. Mcm orng bodoh aku hari2 pikir kau smpai tido pun mimpi muka kau.  Tp ko curang aku bahagia dgn orng lain.  Bila aku tnya ko ckp lain.  Sedih aku ko wat mcm ni. Ko xda perasaan ko punya pasal x semua orng mcm kau.  Nk hidup bkan selfish mcm kau. Aku x dendam tp aku nk ko kena mcm aku kena. Nnti ko akan tahu apa salah kau. Cinta aku kt kau x penah brubah pun.  Ko sndri yg roboh kan semua bnde.  2 tahun bukan skejap sayang.  Mcm2 bnde dh ko ngan aku.  😢

0 ulasan:

Catat Ulasan