Isnin, 14 September 2015

Ubah

Manusia ni sekelip mata ja boleh berubah.  Entah apa dia pikir pun aku tak tahu.  Bukan pertama kali dia berubah tp dah banyak kali.  First time dia berubah dengan aku. Pastu dgn kawan2 dia,  skarang dah ada pengganti dengan kawan baik dia sendri.  Bodoh betul lah.  Bukan kau bodoh tapi cara kau hidup tu terlalu bodoh.  Kau saper nak buang orang?  Dulu bukan kau ke yang nangis2 kat dia ada masalah dia lah kau cari.  Tapi tengok lah sempit sngt pikiran kau.  Dia buat satu silap terus kau buang jauh2. Ko x sedar semua tu punca dari diri kau.  Kau mmang taknak mengalahkan?  Haishh malang nasib kau dpt pakwe bodoh bingai mcm tu.  Kau aku tngok mcm boneka dah ikut ja apa dia nak.  Paling aku terkejut kau sanggup tipu aku pergi kubur arwah mak kau.  Pdahal kau pg jumpa setan tu.  Motor kau harta kau.  Bukan senang orng nk pinjam. Aku sndri pun x berani nk pinjam. Aku tunggu kau yg bagi baru aku guna.  Tp mamat tu kau bru ja knal siap bg motor kau kat dia untk balik kampung.  Weii kau ni bodoh lah nak tolong orang jangan gadai semua bende.  Kau dah buang aku kawan2 kau kawan baik kau.  Kau ingt dia tu setia sampai mati?  Wait and see lah tunggu.  Aku tahu kau x pernah baca blog aku.  Once kau baca aku tahu kau mnyesal.  Sebab aku himpun sapa kau dari apa aku kenal. 

0 ulasan:

Catat Ulasan