Ahad, 27 September 2015

Date 27

Aku x dapat nk tahan perasaan aku kat bella.  Aku try hntr wechat tp tak reply aku agak dia dah uninstall wechat.  Aku luah dekat joyce tapi dia mcm biasa yg aku kenal.  Orang yg tak pegang pendirian. Haritu dia bukan main pujuk aku suruh move on tp lepas aku dah dapat hidup aku.  Masalah dia dgn bella dia libatkan aku.  Dia cerita yg bella rindu aku mnyesal dgn kputusan dia tinggalkan aku.  Aku cuba positif tak ambil tahu smpai la dia pujuk aku suruh tawan hati bella.  Mula aku teragak agak. Aku respesct keputusan bella tinggalkan aku.  Tapi bella sndri msj ckp rindu. Call aku nangis2 terdetik harapan baru dlm hati aku.

Aku bodoh sngt pegang prinsip respect smpai aku sndri takut nk fight dgn pakwe bella. Aku just nk bella jujur dngn aku.  Tp bnyak sngt persoalan yg dia tinggal.  Sampai aku pecaya bella still lg mahu aku. 

Kali ni aku kalah teruk.  Aku kalah dgn syarat yg aku tetapkan. Aku just nk bella.  Aku just nk tahu apa yg sbenarnya berlaku.  Itu ja yg aku fikir. Prasaan aku kt bella x ubah dri first cerita aku dgn dia smpai lah sekarang.  Aku tak tahu nk buat apa. Huh!

0 ulasan:

Catat Ulasan