Jumaat, 19 Jun 2015

Today

Puasa pertama aku langsung xdpt nk tido yess aku mngaku im smoking untuk buang semua bnde yg aku fikir. Bila aku smoking aku pening automatik aku khayal x fikir pasal kau.  Aku dah ckup sabar slama ni. Cukup lah sabar aku kat kau.  Malam aku mimpi aku jumpa kau aku pujuk kau tp kau ckp xnak smpai laj satu tahap kau terpaksa ckp hubungan kau dgn budak tu hanya main2. Aku tahu ia cuma mimpi tp dalam mimpi pun aku nampak kau tak ikhlas selama ni dengan aku.  Even kau ckp mcm tu skadar untuk elakkan aku dripada kau.

Aku tunggu msj kau masuk.  Aku x tahu knapa aku rasa kau sedang cri peluang hantar msj tanda maaf pada malam tu. Hati aku kuat merasakan kau pikirkan aku.  Itu sbb aku tunggu kau. Tp sayang semua tu just hati aku yg berbicara.  Hati aku yg cipta dunia yg hnya ada aku dgn kau hnya bayang2.

Puasa kedua still the same tp kali ni aku baca semua yg aku tlis dlm blog bodoh ni dri mula smpai akhir.  Aku hanya nmpak kau yg jadikan masalah dan aku yg butakan semua msalah kau dgn sabar.  Tp aku x mampu nk marah aku sayang kau.

Lepas aku habis baca, belom smpat pikiran aku terhadap kau hilang.  Kau hntr satu ayat  mmnta maaf ats slama yg kau dah lakukan. Aku nk menangis tp aku xdpt. Kenapa baru sekarang?  Selama ni banyak peluang aku dah bagi tp kau msih dalam dunia kau takut aku kecewa. Tp sekarang kau tak fikir apa yg kau dah lakukan?.  Aku terpaksa lepaskan orang yang aku sayang dengan aku langsung xdpt nk marahkan kau.  Perasaan aku di akhir perpisahan kau layan aku seperti kau mengharap aku bersabar dgb sikap kau. Kau berharap aku akan pertahankan hubungan ni.  Tapi kau dah lama derhaka terhadap hubungan kita.

0 ulasan:

Catat Ulasan