Khamis, 25 Jun 2015

Berlawanan

Hahaha aku suka diri aku malam ni,  aku x fikir apa2. Aku suka kerja aku.  Aku suka makanan aku.  Aku suka kehidupan aku. Aku chat sampai aku tido dulu, esok bangun tido ada orng tnya oi dah tido ka?  Hahaha dlu aku yg slalu tnya cmtu. Aku chat smpai aku x tau nk ckp apa. Dlu aku bnyk bnde nak cakap tapi satu pun x pernah habis. Last2 aku sorang ja x crita kat saper2. Dlu aku slalu cri orng nk crita masalah even ada gf, best friend, friends tp skrang aku ada orng yg dngar even dia x respond cra aku nak atleast aku smpat crita semua bnde.

Hidup aku skrang berlawanan.  Hahaha aku suka!!!  Aku harap bnde ni kekal, aku xnak mcm dlu aku nak berubah, impian aku mmang nk berubah.  Harap kali ni perubahan aku yg baik lagi baik dri sebelom2 ini.  Ada jugak bbrapa prkara still sama. Ada jugak aku brubah ke arah keburukkan.  Yg pasti aku nak teruskan mcm ni hahaha.  Hahaha. hahaha.

Hahaha

0 ulasan:

Catat Ulasan