Khamis, 22 September 2011

hidup baru???? hidup lama yang gemilang....

assalamualaikum.....

ari nie aku dah ubah semua pekara harap2 dgn prubahan nie aku dpt future yg mnyerlah....sama time2 zaman aku di skolah...cuma time tu aku tak prasan if aku ubah suma bnda yg tak perfect tntang diri ku nie msti aku lbh berjaya hari nie....sama la skrang aku dah ubah n aku akan berusah supaya tak mau toleh blakang lg n aku pun dah padam suma memori2 bodoh aku...tak lupa gak dlm SAMEOW MIND pun aku dah wat cleanup buang suma benda yg mngigatkan aku tuk kembali ke memori lama.....

aku juz nk bersyukur sngt2 alhamdulillah....aku dah sedar sapa diri aku...aku juz manusia yang paling hina bkan suma bnda aku boleh tempuh...aku perlukan pertolongan allah....jgn sesekali ko trasa diri ko perfect ko sbenarnya penuh dgan kelemahan.....ok la aku mntak dri dlu k azan dah dilaungkan tu tandanya dah masuk waktu zohor aku nk p siap p PI ari nie jumaat hehehe....

salam....

0 ulasan:

Catat Ulasan