Rabu, 21 September 2011

H.A.B.U.K.

assalamualaikum....

skali lagi aku dapat tempuh hari2 yang amat sukar dalam hidup aku alhamdulillah aku baik2 ja...tp aku tak nak cakap panjang aku juz nak dkat kan dri aku nie dlm dunia aku nie wlaupun takda pngikut tp aku rasa lega bila dapat luah kan prasaan aku nie dkt snie tak payah la aku nk belagak OK!!! huhuhu.....

hah td aku pg foyer set-up untuk assmnt esok rasa agak letih la jgak nk siapkan suma bnda nie, maklum la bnda2 nie la yang mngubah masa dpan aku nnti.....aku tak dapat elak suma bnda2 nie nak tak nak kna ok muhammad shafeef bin mohd sukardi....

lg stu aku gembira dapat tolong zahin tadi baiki dia punya software computer rasa epy sngt2 sbb dpt tolong orng (percuma ja k no charge no money) ikhlas dri hati...tp zahin still lg tnya pasal EX aku..sbenarnya takda sapa2 pun tahu aku dah putus ngan dia tapi smapai bila aku nk smbunyikan semua nie?????

ok la aku harap esok dpt lg aku tulis dkt blog nie hah wat pngetahuan korang aku takda jadual pun nak tlis blog nie..bila time aku rasa sedey sepi ja baru la aku update sbb aku prlukan seseorang yng boleh dngr isi hati aku nie..aku anggap blog nie dah cm manusia yg paham yng ingt apa aku luah dan takpnah pun blog aku nie mngeluh mndegar masalah2 aku....

orite kita jumpa lg k ^ ^

salam...

0 ulasan:

Catat Ulasan