Ahad, 12 Mei 2013

my study place....

another boring post after long time not update this blog so...peaceee yall


 nie tmpat blajar aku kat rumah sewa masa part 4 diploma time nie aku dapat bilik kecik je N dikosngi dua orng satu bilik partner aku  time tu Arep...snie lah aku siap kan semua kje2 asgmnt layan anime memekak lagu jepun btw time nie yang paling tak best...xder connection internet or wifi.....


 ini plak masa aku part 5 diploma...bru duduk satu sem dgn geng2 lama aku pindah rumah yang besar dalam tu ada 3 bilik 2 toilet...yg mmbuatkn lg besar aku duduk 3 orng ja...mmang hampeh lah time tu...dah la final nk kna guna duit lg dgn housemate yg tak cukup....selesa mmang sngt selesa tambahan jiran sebelah perempuan...slalu bg kuih yg diorang masak sndri...untung sngt2 kan?? tp tak kekal lama sbb cost yg sngt besar kitorang pun pindah lg.... -_-


yeahhh nie zaman baru...part 3 degree.... time nie pun aku dah pindah rumah so nie rumah second aku lah kat negeri perak nie....time nie sngt perfect sbb satu rumah 7 orng ada 3 bilik 2 toilet sewa pun boleh tahan padan lah dgn rumah yg selesa nie....connection internet pun stable maksud aku awesomee.. 2mbps....hehehe....tp yg tak syok...aku tak dpt nk brcmpur sngt ngan housemate2 bru aku nie.....n aku dah pndai dtng kelas lmbt termasuk dgn ponteng kelas.....so dpat kah aku bertahan dalam rumah awesomee nie... tnggu lerr -_-


0 ulasan:

Catat Ulasan