Isnin, 21 Mei 2012

Jangan pandang gula tu manis.......(dalamnya)








bila tyme aku snap gmbr nie aku teruja gila sbb ramai orng cakap ular nie agresif / liar / ganas tp di sebalik sifat2 tu ada kecantikkan nya yang tersendri yg mmbuat kan manusia spt aku nie terpegun dgn nya kann?

so manusia lelaki/perempuan yg konon nye hot kat luar sana tu takpayah la nak tnjuk2 sngt sifat korng yg hot tuuuu..... sbb klau stakat dpt pikat kawan2 korng n dpt pujian2 dari diorang aku tak jeles pun wlaupun aku tak hot mcm korang tak semestinya aku nie low class.......mcm ular nie gak wlaupun sifat dia mmbuatkan rmai yg takut pada nya tapi dgn warna kulit ja dpt pikat manusia mcm aku nie or  anda semua hah.......so kepada anda jgn la nk jeles2 dgn orng lain berbangga la pada dri sendri aku yakin dan pasti salah satu dri sifat anda pasti ada keistimewaannya tersendri....(jgn la korng berlagak pulak dgn special korng tu)

0 ulasan:

Catat Ulasan