Rabu, 28 Mac 2012

super hero...


talk about super hero.....aku time kecik2 slalu tngok power rangers smpai pakai topeng nek basikal ngan kawan2 ahahaha....suma orng msti ada super hero masing2 kan??? realiti super hero aku bkan batman or superman tp papa n mama aku...

time aku xda duit diorang bg duit time aku msuk U diorang yg antr.....time aku sunyi diorang yg call tnya aku....time aku lapar diorang msakkan huh.....time2 susah msti diorang akan bntu...ader ker batman superman power ranger tolong korang?????????????? aku bersyukur sbb still lg ada mama n papa....

aku tak tau la suatu hari nnti mcm na....mungkin aku plak ambk alih tugas diorng jadi super hero untuk diri sendiri....so skrang aku kna practice tuk jdi lebih kuat dri skrang.............

hah lupa lau rasa gmbr tu cntik ambik la wat wallpaper kat laptop gmbr tu tuk screen 14 inch berdasarkan laptop aku....edit sendri keyh......

0 ulasan:

Catat Ulasan